Bu yazımda Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünde
okuyan sınıf arkadaşım Gizem Muhan'ın blog yazıları hakkında bahsedeceğim.
Sosyal medya yazsında,kurum şirketlerin sosyal medya
kullanımını ele almış.Çağa ayak uydurabilmek için sosyal medya mecralarını
kullanmaları gerektiğine değinerek bu mecraları kullanırken doğru iletişim
stratejilerini de yerine getirme gerekliliğinden bahsetmiş.Ayrıca kurumsal
şirketlerin sosyal medya yöneticiliği adı altında bir birim kurduklarını ve
yönettikleri noktasına da vurgu yapmış.Buna eklemem gereken bir şey varsa
oda; şirketler aynı zamanda sosyal medya ajansları ile de çalışıyorlar.Bu
ajanslar kurumların tüm hesaplarını yönetiyor,müşterilerine cevap
veriyor,paylaşımlar yapıyor ve kriz durumlarında çözüm odaklı çalışıyorlar.
Kendi e-ticaret blog yazımda olumsuz etkilerinden
çok olumlu etkileri benim için ağır bastığından pek bahsedememiştim. Fakat
Gizem arkadaşım bir diğer yazısı olan e-ticarette olumsuz etkilerini de ele
almış Örneğin;
- Kullanıcıların online olarak satın almış oldukları ürünlerde deneme, dokunma ve yakından inceleme fırsatı olmamaktadır.
- İnsanlar internetten sipariş ettikleri ürünlerde geleneksel ticarette olduğu gibi satın aldıkları an ürün ellerine geçmez birtakım bekleme süreleri mevcut.
- E-ticaret kullanıcılarının geleneksel ticarette olduğu gibi satıcılarla birebir görüşmeleri oldukça azdır.
- Kullanıcıların e-ticaret üzerinden aldıkları bir ürünün iadesi normal ticarette olduğu gibi hızlı bir işleyiş zaman olmadığında maalesef İade işlemi uzun sürebiliyor.
Son yazısı olan spa hakkında oldukça bilgilendirici bilgiler paylaşmış.Bu yazıyı okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder